კრიტერიუმები
|
1 დონე
|
2 დონე
|
3 დონე
|
მოსწავლეებმა გააცნობიერონ , რომ ყველა მწერი
საჭიროა.
|
უჭირს მწერების დახასიათება
|
ნაწილობრივ ახერხებს გაცნობიერებას იმისას , რომ ყველა მწერი საჭიროა
|
არგუმენტებით ხსნის და ასაბუთებს, რომ ყველა მწერს უნდა სიცოცხლე.
|
საკუთარი აზრის დასაბუთება/წარმოჩინება
|
ვერ ახერხებს საკუთარი მოსაზრების დაცვას.
|
ახერხებს საკუთრი მოსაზრების დაცვას, კითვებზე პასუხობს, მაგრამ დამაჯერებლობა აკლია.
|
არგუმენტებით ახერხებს საკუთარი მოსაზრებების დაცვას, კითხვებზე პასუხობს დამაჯერებლად.
|
თანაკლასელებთან ერთად მონაწილეობს ჯგუფებში და ჯგუფურ
მუშაობაში
|
უჭირს მეგობრის მოსმენა, რიგითობის დაცვა, პასიურობს.
|
ცდილობს ითანამშრომლოს ჯგუფში. შეიტანოსთავისი წვლილი დავლების შესრულებისას.
|
ჯგუფის წევრებთნ ყოველთვის კარგად თანამშრომლობს./ აზრის გამოთქმისას და დავალების შესრულებისას ქმნის თანაბარპირობებს.
|
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment