1.პროექტის სახელწოდება: ,,პლანეტები“
2.პროექტის მთავარი
იდეა(თემა)1-2
წინადადებით:
მოსწავლეები აკვირდებიან მზის სისტემაში მოძრავ პლანეტებს, აგროვებენ სურათებს ისტ–ის ტექნოლოგიების დახმარებით.
3.პროექტის აქტუალობა:
*პროექტი უკავშირდება მზის სისტემის შესწავლას–კერძოდ ,,პლანეტები“.
*მოსწავლეები მოძიებული ინფორმაციის საფუძველზე გაიღრმავებენ ცოდნას ,,პლანეტების“ შესახებ.
*პრეზენტაციის საშუალებით შეძლებენ ცოდნის გაზიარებას.
4. პროექტის მიზანი:
*მოსწავლეები შეისწავლიან მზის სისტემის პლანეტებს.
*შექმნიან სარეკლამო ბუკლეტებს.
*განუვითარდებათ საჭირო ინფორმაციის კვლევის და მოძიების, ჯგუფური, გუნდური, თანამშრომლობის, პრეზენტაციის, ისტ გამოყენების უნარები.
5.მონაწილეთა ასაკი: 10
წელი
6. ვადები
ხანგრძლივობა: 7
დღე
7. მოსალოდნელი
შედეგები/პროდუქტები,
რაც შეიძლება
შეიქმნას:
ბუნ.IV.6 მოსწავლეს შეუძლია პლანეტების მოძრაობისა და ზოგიერთი ასტრონომიული მოვლენის აღწერა მზის სისტემაში.
* ასახელებს
და აღწერს მზის სისტემის პლანეტებს, მსჯელობს მათ შორის განსხვავებაზე.
შედეგი მიღწეულია თუ მოსწავლე წარმოადგენს სარეკლამო ბუკლეტს, რომელსაც ექნება დართული მოძიებული ინფორმაცია და პლაკატები.
* ნახატები, ალბომები, აპლიკაციებიები, პატარა მოთხრობები.
8. პროექტისათვის საჭირო რესურსები:
ბუნება 6 კლასი,მარკერები, ფორმატები,
ბბლიოთეკა,
ინტერნეტი, ფანქრები, თაბახები, პროექტორი.
9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):
ა) სამუშაო ჯგუფების გადანაწილება.
ბ) ინტერნეტში მასალების მოძიება (სხვადასხვა პლანეტაზე).
ბ) ინტერნეტში მასალების მოძიება (სხვადასხვა პლანეტაზე).
გ) პლაკატების მომზადება.
ა)მოსწავლეებს გავაცნობ პროექტის თემას. ვესაუბრები რეკლამის
მნიშვნელობის შესახებ
და ვთხოვ გაიხსენონ თემასთან დაკავშირებული ყველა საკითხი, ვსვამ კითხვებს
პლანეტების შესახებ, ნასწავლი ინფორმაცია,
ჩამოაყალიბონ შეკითხვების
სახით.
ბ)შევქმნი სამიზნე ჯგუფს–
12 მოსწავლე (დავყოფ ჯგუფებად) ჯგუფებში გავანაწილებ დავალებებს: ვინ არის პასუხისმგებელი შედეგზე, ვინ რას და რა დროს აკეთებს,
ვინ უკეთ იცის საინფორმაციო ტექნოლოგიები, ვინ უკეთ აკეთებს პრეზენტაციას, მივუთითებ ინფორმაციის წყაროებს.
10. საგნებთან/
საგნობრივ ჯგუფებთან/
ეროვნულ სასწავლო გეგმებთან კავშირი:
ქარ.IV.9. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის მიზნობრივი ტექსტების სათანადოდ გაფორმება და ტექსტის არავერბალური ნაწილების ამოცნობა; ავლენს ტექსტის არავერბალური ინტერპრეტაციის უნარს.
11. პროექტის
ხელმძღვანელი( მასწავლებელი): დიანა ღოღობერიძე
13. პროექტის
ვებ-გვერდი/ბლოგი: ict.dianagogoberidze
No comments:
Post a Comment